marți, 19 noiembrie 2013

Top 10 filme proaste

Fiindcă sunt destul de bolnav, iar cheful meu de scris chestii amuzante, inteligente, deosebite e aproape de zero absolut, m-am gândit să fac o listă de filme proaste. Așa, doar ca să scriu ceva și să nu zac. Aceste 10 filme mi s-au părut atât de slabe încât regret fiecare minut de vizionare. Nu le-am pus într-o ordine anume pentru că nu am vrut să îmi pierd timpul analizând de ce filmul X a fost mai prost decât filmul Y și de ce filmul Z merită prima poziție în top. Hai să nu ne mai lungim cu vorba și să începem.

10. The Notebook (2004). Apogeul filmelor lacrimogene. The Notebook este considerat de foarte multe persoane ca fiind genial. De ce? Pentru că a fost o înșiruire de clișee cretine (fata bogată și băiatul sărac care se îndrăgostesc, iubirea interzisă, dragostea eternă etc), pentru că a fost previzibil, pentru că Ryan Gosling interpretează un personaj sec, autor al replicii <<if you`re a bird...i am a bird>> (so...fucking...deep)? Habar n-am. Poate îmi explică și mie cineva de ce filmul ăsta e chiar așa senzațional.



9. Ghost Rider (2007). Scenariu foarte prost, poveste stupidă, interpretare foarte slabă a lui Nicolas Cage. Cred că este cel mai prost film cu super-eroi pe care l-am văzut. Oare de ce i-au făcut și o continuare?!

8. EuroTrip (2004). Absolut nimic amuzant în această ''comedie''. Doar niște stereotipuri tipic americane despre Europa și europeni, glume de școală generală, personaje tembele. Singurul lucru bun al lui Eurotrip e melodia aia  Scotty doesn`t know care e destul de catchy. Atât.

7. August Underground`s Mordum (2003). Am văzut porcăria asta în zilele mele de adolescent întunecat (ce vremuri..). E o ''capodoperă'' a genului extreme horror/gore horror care spune povestea unor psihopați care omoară oameni pentru distracție și ascultă brutal death metal. E foarte greu să numești chestia asta film. A avut probabil un buget de 10$ și arată de parcă ar fi fost filmat cu mobilul. Încearcă din răsputeri să fie șocant și scârbos, dar e doar penibil.

6. Aurora (2010). Aurora sau Cum-mi-am-petrecut-5-minute-din-viață-urmărind-o-scenă-în-care-Cristi-Puiu-se-spală-la-penis este unul dintre cele mai proaste filme românești făcute vreodată. O plictiseală totală de 3 ore, în care regizorul încercă să imite stilul lui Tarkovsky și să fie profund. Un film care a beneficiat de o finanțare substanțială din partea CNC. Bani dați degeaba.

5. Doom (2005). Doom s-a vrut a fi ecranizarea seriei survival-horror cu același nume. Sunt fan Doom 3 și am avut așteptări mari de la acest film. Eșec total. Povestea are doar o legătură vagă cu jocul, e un science-fiction banal de mâna a doua și îl are pe Dwayne ''The Rock'' Johnson într-un rol principal (tipul ăla are talentul actoricesc al unei buturugi). Dezamăgire.


4. A Good Old Fashioned Orgy (2011). Genul ăla de sex-comedy lipsit de umor, originalitate, scenariu, care încearcă să smulgă 2-3 râsete prin scene sexuale stupide. Foarte, foarte slab.

3. Friends with Benefits (2011). Atât de plicticos, încât am adormit după vreo jumătate de oră. Producătorii i-au aruncat pe același platou pe Timberlake și Mila Kunis în speranța că vor aduce mii de fangirls și fanboys în sălile de cinema și au ignorat total partea de scenariu.

2.Tres Dias (aka Before the Fall) (2008). Filmul ăsta chiar avea potențial. Povestea destul de interesantă (Sfârșitul lumii prin ochii unor oameni simpli dintr-un sat spaniol) este măcelărită însă de un scenariu subțire și niște personaje idioate. Sunt probabil cele mai proaste personaje pe care le-am văzut într-un film. Niciunul nu e capabil să ia o decizie bună, toate acțiunile lor sunt ilogice, ai impresia în unele momente că sunt retardați mintal. Păcat.

1.Twilight (2008). Ce aș mai putea spune? Poveste de rahat, actori de rahat, promovare agresivă de rahat în rândul adolescentelor care visează vampiri romantici strălucitori pe pereți. Nu știu la ce m-am așteptat când m-am decis să văd tâmpenia asta. O catastrofă de film.







Cam asta a fost. Acum lasă-mi un comentariu furios pentru că ai regăsit unul din filmele tale preferate în această listă.

1 comentarii:

Unknown spunea...

1. The Notebook, intradevar e plin de stereotipuri despre dragoste dar ai omis cum este narat. Celebra "poveste in poveste" se potriveste de minune filmului asta si chiar iti smulge o lacrima cand vezi la final frumoasa indragostita transformata intr-o batranica suferind de Alzheimer.
2. Eurotrip e un film ok. Cliseele americane despre europa sunt evidentiate special pentru a da o nota de umor. Poveste e destul de bine creionata, actorii isi joaca mai mult decat decent personajele, un film bun.

Trimiteți un comentariu